Sprzedaż dla pracowników

Jak sprzedać w kilka dni kilkaset komputerów pracownikom Państwa firmy? Jak przeprowadzić taki proces nie zakłócając pracy przedsiębiorstwa? Jak rozliczyć zakup komputera przez pracownika i spełnić ustawowe wymogi rękojmi? W EVK znamy odpowiedź na te pytania! Dokonywanie sprzedaży pracowniczej w ramach własnych struktur jest bardzo uciążliwe, może powodować problemy w księgowaniu lub w przypadku usterek roszczenia z tytułu rękojmi. Dzięki scedowaniu na EVK całego procesu odsprzedaży pracowniczej Państwa firma oszczędza czas i efektywność zespołu.

Nasza firma odbiera sprzęt, regeneruje, obejmuje sprzęt gwarancją na okres minimum 1 roku i dostarcza po ustalonej przez Państwa cenie pod wskazany przez pracownika adres. Sprzedaż odbywa się poprzez specjalnie zaprojektowany sklep internetowy, do którego mają dostęp wyłącznie użytkownicy wskazani przez Państwa firmę. Komputery mogą być dodatkowo dowolnie konfigurowane przez kupującego na etapie zamawiania go poprzez stronę internetową. Egzemplarze które nie znajdą nabywców są automatycznie wykupowane przez EVK.